Страницы

середу, 26 серпня 2020 р.

Шановні мешканці м. Токмак!

· КП «Міськводоканал» ТМР інформує, що на виконання вимог положень п.п. 44-47 Правил надання послуг з центрального водопостачання та центрального водовідведення затверджених постановою кабінету міністрів України № 690 від 05.07.2019р., з 22.06.2021 року буде припинено надання послуг з центрального водопостачання та центрального водовідведення наступним абонентам:

1.             вул. Гололя: особовий рахунок 13397;

2.             вул. Інтернаціональна: особовий рахунок 14360;

3.             вул. Городня: особовий рахунок 20918, особовий рахунок 20988;

4.             вул. Вокзальна: особовий рахунок 11208;

5.             вул. Володимирська: особовий рахунок 19796.

·    Додатково КП «Міськводоканал» ТМР повідомляє, що згідно вимог положень п.п. 49-50 Правил надання послуг з центрального водопостачання та центрального водовідведення затверджених постановою кабінету міністрів України № 690 від 05.07.2019р.,:

-  Надання послуг відновлюється у повному обсязі протягом наступного дня з дати повного погашення заборгованості за фактично спожиті послуги чи з дати укладення угоди про реструктуризацію такої заборгованості.

-  Витрати виконавця, пов’язані з відновленням надання послуги споживачеві, підлягають відшкодуванню за рахунок споживача відповідно до кошторису витрат на відновлення надання послуг, складеного виконавцем.

 

               З повагою, адміністрація

              КП «Міськводоканал» ТМР.



Інформація

для споживачів послуг з централізованого

водопостачання та водовідведення!

  

         КП «Міськводоканал» ТМР повідомляє, що рішенням № 228 від 28.12.2020року виконавчого комітету  Токмацької міської ради  подовжено термін дії  з 01.01.2021 р. тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення  по м. Токмак  для населення, бюджетних установ та інших споживачів , які були встановленні рішенням  № 222 від 28.11.2019р. виконавчим  комітетом ТМР  на 2020рік, а саме:

   - тариф на послуги з  централізованого водопостачання  за 1 м³  - 22,56 грн. (з ПДВ);

 - тариф на послуги з  централізованого водовідведення  за 1 м³  - 20,94 грн. (з ПДВ);

 

З повагою, адміністрація КП «Міськводоканал» ТМР


Інформація для споживачів послуг з  централізованого водопостачання та централізованого  водовідведення!

Повідомляємо, що згідно п.8 Постанови КМУ № 869 від 01.06.2011р. щороку до 20 серпня підприємства, які надають послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, у випадку, коли обсяги окремих витрат, пов’язаних із впровадженням господарської діяльності  з централізованого водопостачання та водовідведення, значно збільшились з причин, що не залежать від підприємства, повинні надавати уповноваженим органам у паперовому та електронному вигляді розрахунки обґрунтованих тарифів на плановий період, згідно строків та умов передбачених вищезазначеної Постанови.

На виконання Постанови КМУ № 869 від 01.06.2011р. КП «Міськводоканал» ТМР надало до Виконавчого комітету Токмацької міської ради розрахунки економічно обґрунтованих тарифів з підтверджувальними  матеріалами та документами, щодо необхідності перегляду діючих тарифів на послуги централізованого водопостачання та централізованого водовідведення встановлених для КП «Міськводоканал»ТМР,

Законами України «Про житлово-комунальні послуги», «Про ціни і ціноутворення», «Про питну воду та питне водопостачання» та «Про державне регулювання в сфері комунальних послуг» для суб’єктів природних монополій передбачено встановлення економічно обґрунтованих тарифів на комунальні послуги на рівні, що забезпечує відшкодування економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво, включаючи інвестиційну складову.

Діючи тарифи на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення для  КП «Міськводоканал» ТМР  були встановлені  рішенням Виконавчого комітету Токмацької міської ради від 28 листопада 2019 року № 222: 

Для населення, релігійних організацій, бюджетних установ та інших споживачів у розмірі: 

-  послуги з централізованого водопостачання   за 1 м3   - 22,56 грн (з ПДВ);

- послуги з централізованого    водовідведення за 1 м3   - 20,94 грн. (з ПДВ);.

За період дії зазначених тарифів відбулося зростання вартості їх основних складових, а саме:

- вартість  1  кВт/год  електроенергії (передача) з 01.08.2020р. збільшилася на 54,6 %;

- з 01.12.2019р. підвищиться прожитковий мінімум на 8,0%  (з 2102 грн. до 2270,00 грн.), який враховується для розрахунку фонду оплати праці згідно вимог діючого законодавства;

- розмір рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин збільшився на 5,0 % у порівняні з закладеним у діючих тарифах;

- розмір рентної плати за спеціальне використання води збільшився на 2,4 % у порівняні з закладеним у діючих тарифах;

- вартість знезаражуючих реагентів з 01.01.2019р. збільшилася  на 70,1% у порівняні з вартістю закладеною у діючих тарифах;

- з 01.01.2019р. збільшилась вартість матеріалів необхідних для проведення аварійних та поточних ремонтних робіт на мережах централізованого водопостачання та водовідведення у середньому на 20-25 %.

 Крім того, у зв’язку зі значною технічною зношеністю наявних автотранспортних засобів підприємство вимушено постійно закуповувати запчастини для їх ремонту та підтримування у справному стані. Вартість запасних частин до автотранспортних засобів з 01.01.2019р. у середньому зросла більше ніж на 35 % (середній рік випуску транспортних засобів підприємства становить 1980р. -1993р.) .

Основна частина об’єктів та мереж майнового комплексу з водопостачання та водовідведення м. Токмак  збудовано у кінці 60-х,  початок  70-х років минулого століття. Зношеність їх складає у де яких випадках до 70% - 90%, що призводить до зростання аварійних ситуацій, збільшення втрат питної води внаслідок витоків та збільшення грошових коштів на проведення відновлювальних робіт для забезпечення послуг з централізованого водопостачання та водовідведення для споживачів міста. Тобто витрати на утримання об’єктів та мереж постійно зростають,  обсяги реалізації зменшуються, при цьому добуток  піднятої  підземної  води  не зменшується. що призводить до зростання тарифу.

Обґрунтовані тарифи ( розрахованого згідно Постанови КМУ № 869 від 01.06.2011р. ,зі змінами), які  планується ввести в дію з 01.01.2021 року складають :  

-  послуги з централізованого водопостачання за 1 м3  - 25,42 грн. (у тому числі ПДВ 4,24грн);

послуги з централізованого водовідведення  за 1 м3  - 27,13грн. (у тому числі ПДВ 4,52грн). Розрахунок складової тарифів додається.

Просимо прийняти участь у обговоренні проекту рішення по розрахованим новим обґрунтованим тарифам на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення.

Зауваження та пропозиції приймаються в письмовому вигляді за адресами:

-  м. Токмак, вул. Центральна, 45, каб. № 1;

-  м. Токмак, вул. Шевченко, 46 (економіст) до17-00  03.09.2020року

    Структура тарифів (вода)

   Структура тарифів (стоки)

З повагою,  адміністрація КП «Міськводоканал» ТМР                             

 До уваги мешканців м.Токмак!

 Подано на розгляд проект інвестиційної програми
КП "Міськводоканал"ТМР.
Додаток 1
Зміст на інвест.програму 2021р
Додаток 2
Додаток 4
Пояслювальна записка
Додаток 5
Додаток 6
Опис заходів інвестиційної програми на 2021р.
Окупність інвест.прогр.
Обгрунтування
Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб  приймаються за адресою:м. Токмак, вул. Шевченко, 46 (економіст) до 28.07.2020 року.

ДО ВІДОМА СПОЖИВАЧІВ !!!!
В зв’язку з активним обговоренням мешканцями міста питань  щодо оснащення  багатоповерхових будинків  комерційним обліком   у відповідності  до Закону України «Про комерційний облік теплопостачання та водопостачання»  КП «Міськводоканал» Токмацької міської  ради надає відповіді на найбільш поширені питання.
Обов’язковість  встановлення  комерційних (загально будинкових) лічильників  визначена Законом України №2119-VIII  від 22.06.2017 р. «Про комерційний  облік теплової енергії та водопостачання» (далі Закон про комерційний облік), який набрав чинності з 02.08.2017 р.
Для втілення  Закону  у життя протягом  2018-2019 рр. були прийняті ряд необхідних нормативно-правових актів:
Постанови Кабінету Міністрів України:

— № 690 від 05. 07. 2019 р. (набрання чинності з 13. 08. 2019) «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення і типових договорів про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення»;

— № 444 від 06. 06. 2018 р. ( набрання чинності з 12. 06. 2018) «Про затвердження Порядку інформування оператором зовнішніх інженерних мереж власників (співвласників) будівлі про намір встановлення вузла комерційного обліку».

— № 808 від 21. 08. 2019 р. (набрання чинності з 31. 08. 2019) «Про встановлення граничного розміру плати за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента для комунальних послуг, що надаються споживачам багатоквартирних будинків за індивідуальними договорами».

Накази Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово - комунального господарства України:

— № 315 від 22.11.2018р. (набрання чинності з 25.01.2019)  «Про затвердження Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг» ( далі Методика розподілу);

— № 270 від 12.10.2018. (набрання чинності з 14.12.2018) «Про затвердження Порядку прийняття приладу обліку на абонентський облік»;

— № 206 від 09.08.2018. (набрання чинності з 18.09.2018) «Про затвердження Порядку оснащення будівель вузлами комерційного обліку та обладнання мінженерних систем для забезпечення такого обліку»;

— № 129 від 05.06.2018р. (набрання чинності з 20.07.2018) «Про затвердження Методики визначення розміру внесків за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку та їх розподілу між споживачами комунальних послуг, власниками (співвласниками) приміщень, обладнаних індивідуальними системами опалення та/або гарячого водопостачання» ( далі Методика визначення розміру внесків).

Таким  чином,  фактично протягом 2-х  років визначалась нормативно-правова база  для забезпечення можливості  роботи даного Закону.

З 01.05. 2019 р. введений в дію у повному обсязі  ЗУ  від 09.11.2017 р. №2189-VIII «Про житлово-комунальні послуги» ( далі Закон про ЖКП).

                 Основні посили Закону про комерційний облік:

1.Усе, що ввійшло в будинок — має бути оплачене.

2.Вимога 100% обладнання будівель і приміщень вузлами обліку.

3.Споживач має бути забезпечений обліковою інформацією.

4.Порядок (правила) розподілу обсягу спожитих комунальних послуг між споживачами визначено на рівні закону.

5.Індивідуалізація витрат на встановлення, обслуговування і заміну вузлів обліку.
Ким встановлюється вузол комерційного обліку?

Відповідно до ст.3 Закону про комерційний облік вузол комерційного обліку може встановлюватись:

1.       Власником (співвласниками) будинку самостійно та за власний кошт.

2. Оператором зовнішніх інженерних мереж за рахунок внесків власників (співвласників) будинку.

3.       Власником (співвласниками) будинку або оператором зовнішніх інженерних мереж за рахунок коштів місцевого бюджету (тільки в разі затвердження місцевим органом самоврядування відповідної програми).

Як це позначиться на розрахунках  за воду ?
 Відповідно до ст. 10 Закону про комерційний облік, обсяг спожитої у будівлі питної води, визначений за допомогою вузлу комерційного обліку, буде розподілятись між споживачами з урахуванням показань вузлів розподільного обліку (квартирних лічильників  води).

Для розподілу приймаються показання вузлів розподільного обліку (лічильників холодної води)станом на кінцеву дату розрахункового періоду, отримані виконавцем відповідної комунальної послуги.

Відповідно до Методики розподілу у разі якщо дата фактичного зняття показань вузлів розподільного обліку ( лічильників води) відрізняється від розрахункової дати, до розрахунку приймаються скориговані (приведені) показання станом на розрахункову дату. Для цього виконавець розподілу визначений на підставі отриманих показань вузлів розподільного обліку обсяг спожитих послуг у відповідному розрахунковому періоді ділить на кількість днів, що минули від початку розрахункового періоду до дня передання показань включно, а отримане значення множить на кількість днів у розрахунковому періоді.

У разі виникнення небалансу — різниці між обсягом холодної води виміряним загально будинковим лічильником, та сумарним обсягом спожитої холодної води за показниками квартирних лічильників розподіл буде виконаний наступним чином:

— для будинків, де усі приміщення оснащені лічильниками холодної води, обсяг небалансу розподіляється між усіма споживачами пропорційно до обсягу споживання.

            — для будинків, де частина приміщень не оснащена лічильниками холодної води, обсяг небалансу розподіляється між споживачами, які не мають лічильників, пропорційно до кількості осіб, які фактично користуються послугами.

Звертаємо увагу!

Вищевказана  різниця показів вузлів обліку може виникнути у зв’язку з витоками у внутрішньо будинкових мережах, або необлікованими витратами води з вини недобропорядних громадян, які застосовують різноманітні способи щодо безоблікового водоспоживання.

Відповідно до ст. 8 Закону про комерційний облік, рахунки на сплату наданої комунальної послуги будуть формуватися виконавцем або визначеною власником (співвласником) іншою особою, що здійснює розподіл обсягів комунальної послуги, на основі показань вузла комерційного обліку відповідної комунальної послуги згідно з вимогами статей 9-11 цього Закону.

                                                   Щодо договірних відносин 
   
            Відповідно до ст. 6 Закону про ЖКП учасниками правовідносин у сфері надання житлово -комунальних послуг є:

1.                  споживачі (індивідуальні та колективні);
2.                  управитель;
3.                  виконавці комунальних послуг.

            Згідно ч. 1 ст. 14 Закону про ЖКП договір про надання комунальної послуги укладається з виконавцем послуг за рішенням власників (співвласників) багатоквартирного будинку:

—  з кожним співвласником багатоквартирного будинку самостійно ( індивідуальний договір);

—     від імені та за рахунок усіх співвласників багатоквартирного будинку управителем або іншою уповноваженою співвласниками особою (колективний договір);

   об’єднанням    співвласників багатоквартирного будинку або іншою юридичною особою, яка об’єднує всіх співвласників такого будинку та в їхніх інтересах укладає відповідний договір про надання комунальних послуг, як колективним споживачем.

       Відповідно до п. 4 прикінцевих положень Закону про ЖКП не пізніш як протягом одного року з дня введення в дію цього Закону (до 01. 05. 2020р.) співвласники багатоквартирних будинків незалежно від обраної ними форми управління багатоквартирним будинком зобов’язані прийняти рішення про модель організації договірних відносин з виконавцями комунальних послуг згідно з частиною першою статті 14 цього Закону, а виконавці комунальних послуг — укласти із такими співвласниками договори про надання відповідних комунальних послуг відповідно до обраної співвласниками моделі організації договірних відносин.
    Згідно п.5 прикінцевих положень Закону про комерційний облік  у разі якщо співвласники багатоквартирного будинку не прийняли рішення про вибір моделі організації договірних відносин з виконавцем комунальної послуги протягом строку, визначеного в пункті 4 цього розділу, між виконавцем та кожним співвласником укладається індивідуальний договір про надання комунальної послуги відповідно до частини сьомої статті 14 цього Закону.

                                             Плата за абонентське обслуговування.

Відповідно до пп. 11 п. 1 ст. 1 Закону про ЖКП плата за абонентське обслуговування — платіж, який споживач сплачує виконавцю комунальної послуги за індивідуальним договором про надання комунальних послуг у багатоквартирному будинку для відшкодування витрат виконавця, пов’язаних з укладенням договору про надання комунальної послуги, здійсненням розподілу обсягу спожитих послуг між споживачами та стягненням плати за спожиті комунальні послуги, а у випадках, визначених цим Законом, також і витрати на обслуговування приладів — розподілювачів теплової енергії та/або вузлів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання відповідної комунальної послуги у квартирах (приміщеннях) багатоквартирного будинку.

Нарахування  оплати  за абонентськео бслуговування залежить від  моделі договірних відносин, а саме:

1.                  Індивідуальні договори з кожним власником квартири.
               Якщо Ви як власники (співвласники) будинку ( у тому числі ОСББ) вирішите, що розподіл обсягів комунальної послуги, на основі показів вузла комерційного обліку, укладення договорів з кожним власником квартири та проведення роботи щодо стягнення плати за надання комунальних послуг  буде здійснювати КП «Міськводоканал»  ТМР, то за це виконання кожний споживач  буде щомісяця сплачувати плату за абонентськео бслуговування.   

2.                  Колективний договір. Договора з представниками ОСББ.
   Якщо договір про наданняпо слуг з водопостачання та водовідведення буде укладений між КП «Міськводоканал» ТМР та управителем, або іншою юридичною особою  (у т.ч. ОСББ), в такому разі  плата за абонентське обслуговування нараховуватись не буде. При вказаномуваріантірозподілкомунальноїпослугиміжспіввласникамибудинку, стягнення плати за отримані послуги покладається на відповідного виконавця (управителя, ОСББ).

Плата за абонентське обслуговування, визначена відповідно до планованих витрат виконавця (витрат, пов’язаних з укладенням договору про надання комунальної послуги, здійсненням розподілу обсягу спожитих послуг між споживачами та стягненням плати за спожиті комунальні послуги, а також у випадках, визначених законодавством та договором, витрат на обслуговування приладів — розподілювачів теплової енергії та/або вузлів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання відповідної комунальної послуги у квартирах (приміщеннях) багатоквартирного будинку), не повинна перевищувати граничного розміру плати за абонентське обслуговування, визначеного відповідно  вищевказаної постанови КМУ №808 від 21.08.2019р. та на теперішній час складає 29,81 грн.
Внески за обслуговування, заміну вузлів комерційного обліку.

 Внески за обслуговування вузлів комерційного обліку включають витрати на проведення огляду вузла обліку, опломбування/роз пломбування,періодичну повірку, ремонт засобів вимірювальної техніки, які є складовою частиною вузла обліку, забезпечення дистанційного передання результатів вимірювання, ремонт та заміну допоміжних засобів вузла обліку.

Нарахування та виставлення внесків за обслуговування, заміну вузлів комерційного обліку  здійснюється щоквартально, один раз в квартал.

Величина внесків за обслуговування, заміну вузлів комерційного обліку визначається окремо для кожної будівлі. Зважаючи на це, на розмір внеску впливає кількість споживачів будинку, і у підсумку, чим менша кількість абонентів в будинку, тим більша плата за обслуговування, заміну.

Внески за обслуговування вузлів комерційного обліку включають витрати на проведення огляду вузла обліку, опломбування/роз пломбування,періодичну повірку, ремонт засобів вимірювальної техніки, які є складовою частиною вузла обліку, забезпечення дистанційного передання результатів вимірювання, ремонт та заміну допоміжних засобів вузла обліку.

Внески за заміну  вузла обліку  включають витрати, пов’язані із заміною відповідного вузла комерційного обліку, зокрема витрат пов’язаних із формуванням і підтриманням у наявності обмінного фонду вузлів комерційного обліку.

 Стаття 14 Закону Україні «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» від 01.08.2017р. №140, передбачає фінансові санкції, що застосовуються за порушення законодавства у сфері комерційного та розподільного обліку комунальних послуг та у сфері забезпечення оснащення будівель вузлами обліку теплової енергії, гарячої чи питної води, а також періодичної повірки вузлів комерційного обліку на суб’єктів  господарювання – операторів зовнішніх інженерних мереж накладається штраф у таких розмірах:
            З 01.08.2020 року – 1% суми платежів, нарахованих за останній місяць, в якому надавалася відповідна комунальна послуга споживачам, будівлі яких не обладнано вузлами обліку, - у разі порушення строків встановлення або заміни вузлів комерційного обліку теплової енергії, гарячої чи питної води.

             Загалом передбачено обов'язкове встановлення:

– вузлів комерційного обліку (загальнобудинкових) приладів обліку гарячої та холодної води для житлових будинків;

та вузлів розподільного обліку (квартирних лічильників) для індивідуального обліку споживання води.

  Враховуючи високу вартість комплексу робіт з встановлення комерційного засобу обліку холодної у багатоквартирному будинку та значне фінансове навантаження стосовно відшкодування виконавцю послуг вартості облаштування таких вузлів обліку, яке лягає на співвласників житлових будинків, КП "Міськводоканал" ТМР надано інформацію до органу місцевого самоврядування  для  розробленя  Програми,, якою передбачено налагодження комерційного обліку споживання послуг з централізованого постачання холодної води у місті Токмак за рахунок коштів місцевого бюджету, шляхом затвердження міською радою відповідної Програми.


   У разі прийняття Токмацькою  міською радою такої Програми, мешканці будівель оснащених лічильниками за бюджетні кошти, будуть звільнені від сплати внеску за встановлення лічильника передбаченого Законом (ч. 8 ст.3).


З повагою, адміністрація КП  «Міськводоканал» ТМР

До відома споживачів!!!!


Шановні споживачі!

У зв'язку з підвищенням тарифу на послуги водопостачання та водовідведення з 01.01.2020р. показники водолічильників за грудень 2019р. (за діючим тарифом) будуть прийматися  до 

05.01.2020р. включно.


З повагою,
адміністрація КП «Міськводоканал» ТМР

До уваги споживачів 
послуг з централізованого водопостачання та водовідведення!

       КП "Міськводоканал" ТМР повідомляє що з 05 серпня 2019 року в Україні стартувало запровадження міжнародного номера банківського рахунку IBAN згідно постанови Правління НБУ від 28.12.2018 р. №162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні". З 01 листопада 2019 року здійснення переказів буде здійснюватися лише з використанням IBAN. 
        У зв'язку з виконанням дії Постанови КП "Міськводоканал" ТМР надає НОВІ реквізіти для оплати послуг з централізованого водопостачання та водовідведення: 
р/р UA043139570000026005300072820 в ТВБВ № 10007/0242
філії ЗОУ АТ «Ощадбанк» МФО 313957

(Код ЄДРПОУ 32815075)
З повагою,
адміністрація КП «Міськводоканал» ТМР

Інформація для споживачів послуг з централізованого водопостачання та водовідведення!


Повідомляємо, що згідно п.8 Постанови КМУ № 869 від 01.06.2011р. щороку до 20 серпня підприємства, які надають послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, у випадку, коли обсяги окремих витрат, пов’язаних із впровадженням господарської діяльності  з централізованого водопостачання та водовідведення, значно збільшились з причин, що не залежать від підприємства, повинні надавати уповноваженим органам у паперовому та електронному вигляді розрахунки обґрунтованих тарифів на плановий період, згідно строків та умов передбачених вищезазначеної Постанови.
На виконання Постанови КМУ № 869 від 01.06.2011р. наше підприємство надало до Виконавчого комітету Токмацької міської ради розрахунки економічно обгрунтованих тарифів з підтверджувальними  матеріалами та документами.
 Показники, які розраховані згідно фактичних витрат підприємства у цінах, які діють та заплановані на наступний рік склали:  
-  послуги з централізованого водопостачання за 1 м3  - 24,23 грн (у тому числі ПДВ 4,04грн);
послуги з централізованого водовідведення  за 1 м3  - 22,91грн. (у тому числі ПДВ 3,81грн).
Структура  планових  витрат за елементами,прибуток, податок на додану вартість(тариф) складено:
Розрахунок повної собівартості та середньозваженого тарифу на централізоване водопостачання

№ п.п.
Показник
Плановий період календарний  рік


Всього, тис. грн.
грн./м3

1.
Виробнича собівартість всього, в тому числі:
13214,97
16,676

1.1.
Прямі матеріальні витрати, в тому числі:
7047,15
8,893

1.1.1.
покупна вода
1637,30
2,066

1.1.2.
покупна вода у природному стані
0,00
0,000

1.1.3.
електроенергія
4929,30
6,220

1.1.4.
витрати на реагенти
4,25
0,005

1.1.5.
матеріали,запасні частинита інші матеріальні ресурси (ремонти)
314,90
0,397

1.1.6.
інші прямі матеріальні витрати
161,40
0,204

1.2.
Прямі витрати на оплату праці
2740,17
3,458

1.3.
Інші прямі витрати, в тому числі:
1744,34
2,201

1.3.1.
єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування працівників
602,84
0,761

1.3.2.
амортизація необоротних активів виробничого призначення
491,00
0,620

1.3.3.
Інші прямі витрати, в тому числі:
650,50
0,821

1.3.3.1.
решта прямих витрат
650,50
0,821

1.4.
Загальновиробничі витрати
1683,31
2,124

2.
Адміністративні витрати
1360,90
1,717

3.
Витрати на збут
1423,40
1,796

4.
Інші операційні витрати
0,00
0,000

5.
Фінансові витрати
0,00
0,000

6.
Всього витрат повної собівартості
15999,27
20,190

7.
Планований прибуток
0,00 
0,00 

8.
Вартість водопостачання споживачам за відповідними тарифами
15999,27


9.
Обсяг водопостачання споживачам всього, в т. ч.  на потреби (тис.м3):
792,45


9.1.
населення
712,97


9.2.
інших споживачів
79,48


9.3.
інших водопровідно-каналізаційних господарств



10.
Середньозважений тариф

20,19


Тариф з ПДВ

24,23




Розрахунок повної собівартості та середньозваженого тарифу на централізоване водовідведення


№ п.п.
Показник
Плановий період  календарний рік


Всього, тис. грн.
грн./м3

1.
Виробнича собівартість всього, у тому числі:
6662,69
15,709

1.1.
Прямі матеріальні витрати, у тому числі:
2058,04
4,852

1.1.1.
очищення власних стічних вод іншими суб"єктами господарювання
0,00
0,000

1.1.2.
електроенергія
1825,10
4,303

1.1.3.
витрати на реагенти
17,14
0,040

1.1.4.
матеріали,запасні частинита інші матеріальні ресурси (ремонти)
215,80
0,509

1.2.
Прямі витрати на оплату праці
2575,56
6,073

1.3.
Інші прямі витрати, у тому числі:
1223,22
2,884

1.3.1.
відрахування на соціальні заходи
566,62
1,336

1.3.2.
амортизація необоротних  активів виробничого призначення
445,60
1,051

1.3.3.
Інші прямі витрати, у тому числі:
211,00
0,497

1.3.3.1.
решта прямих витрат
211,00
0,497

1.4.
Загальновиробничі витрати
805,86
1,900

2.
Адміністративні витрати
706,80
1,666

3.
Витрати на збут
727,80
1,716

4.
Інші операційні витрати
0,00
0,000


Фінансові витрати
0,00
0,000

6.
Усього витрат повної собівартості
8097,29
19,092

7.
Планований прибуток
 0,00
0,000

7.1.
Податок на прибуток
0,00 
0,000

8.
Вартість водовідведення споживачам за відповідними тарифами
8097,29
19,092

9.
Обсяг водовідведення споживачам усього, у т. ч.  на потреби:
424,13


9.1.
населення
355,09


9.2.
інших водопровідно-каналізаційних господарств



9.3.
бюджетних установ



9.4.
інших споживачів
69,04


10.
Середньозважений тариф

19,09


Тариф з ПДВ

22,91





Протягом строку діючого тарифу, який був встановлений для КП «Міськводоканал» ТМР з 01.01.2019 року  обсяги окремих витрат, пов’язаних із впровадженням господарської діяльності  з централізованого водопостачання та водовідведення, значно збільшились з причин, що не залежать від підприємства, а саме:  вартість електроенергії  збільшилась на 32,47% (з 01.01.2019р. була ведена в дію нова форма моделі роздрібного ринку електричної енергії), прожитковий мінімум збільшився на 9,4%, вартість покупної води зросла на 14,2%, екологічні податки (рентна плата на використання надр - на 27,5%, спец водовикористання - на 24,8%),  матеріали по поточним ремонтам та дезінфекції об’єктів водопостачання та водовідведення  подорожчали у середньому на 20%, запчастини – до 45% та інше.  Рівень відшкодування собівартості послуг з централізованого водопостачання у діючому тарифі складає 57,8 %, водовідведення -70,8%. Проведення коригування тарифів у 2019 році не відбувалося.
Планові витрати на  послуги з централізованого водопостачання та водовідведення зросли на  25%.
Просимо прийняти участь у обговоренні проекту рішення по розрахованим новим обґрунтованим тарифам на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення.
Детальну інформацію можна знайти на сайтах:
-   Токмацької міської ради - meriatokmak.gov.ua;
- КП “Міськводоканал»ТМР- vodokanaltokmak.blogspot.com
Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб  приймаються за адресами:
-  м. Токмак, вул. Центральна, 45, каб. № 1;
-  м. Токмак, вул. Шевченко, 46 (економіст) до 06.09.2019року.

З повагою,  

адміністрація КП «Міськводоканал» ТМР                                           

До уваги абонентів!!!

         Шановні абоненти, КП "Міськводоканал" ТМР доводить до вашого відома, що відповідно до Закону України "Про житлово-комунальні послуги" від 9 листопада 2017 року №2189-VIII, з 1 травня 2019 року Виконавець комунальних послуг буде мати право обмежувати (припиняти) надання відповідної комунальної послуги споживачу в разі непогашення в повному обсязі заборгованості за спожиті комунальні послуги.
                 
        Відновлення комунальної послуги в повному обсязі буде здійснюватися за умови повного погашення заборгованості абонента.
                
        Тому, просимо в терміновому порядку вжити заходів щодо оплати існуючої заборгованості за спожиті послуги водопостачання та водовідведення, в протилежному випадку підприємством КП "Міськводоканал" ТМР, починаючи з 1 травня 2019 року (дня введення в дію Закону) будуть розпочаті роботи по індивідуальному обмеженню послуг водопостачання та водовідведення боржникам багатоквартирних житлових будинків.



З повагою,
КП "Міськводоканал" ТМР